Ćwiczenia mięśni Kegla

Sprawne mięśnie dna macicy to nie tylko wyższa satysfakcja z seksu, ale także łatwiejszy poród oraz brak problemów z nietrzymaniem moczu lub wypadaniem narządów. Na szczęście wraz ze wzrostem zainteresowania zdrowiem intymnym i erotyką, rośnie również wiedza kobiet i coraz więcej z nas przekonuje się do ćwiczeń kegla.

Gdzie one są?

Mięśnie dna macicy, potocznie zwane mięśniami kegla, to bardzo ważny element naszego ciała. Niestety, siedzący tryb życia nie wpływa najlepiej na ich stan i prędzej czy później wiele z nas może napotkać problemy z tego tytułu. Z tego względu warto jak najwcześniej zainteresować się ćwiczeniami mięśni kegla, które są stosunkowo prosto i przynoszą ogromne korzyści. Przed tym jednak dam Ci parę wskazówek, jak znaleźć mięśnie kegla.

1. Podczas oddawania moczu przerwij na moment. Mięśnie, których używasz do zatrzymania moczu to własne mięśnie dna macicy. Nie polecam jednak wykonywać ćwiczeń podczas sikania, ponieważ możesz nabawić się zapalenia pęcherza. Wykorzystaj to tylko raz, żeby zidentyfikować mięśnie.

2. Innym sposobem jest włożenie dwóch palców do pochwy (najlepiej na leżąco) i zaciśnięcie mięśni. Nawet jeśli nie poczujesz dużej różnicy – nie martw się, chodzi tylko o to, żebyś wiedziała na czym polegają ćwiczenia. Z czasem zaczniesz odczuwać mocniejszy ucisk.

Ćwiczenia kegla

Ćwiczenia są dość proste – opierają się na zaciśnięciu mięśni dna macicy na kilka sekund i powtórzeniu ich kilkukrotnie. Na początek warto zacząć od sekwencji 5 sekund/5-10 powtórzeń 3 razy dziennie. Z czasem zwiększaj czas napięcia mięśni i ilość powtórzeń. Możesz je wykonywać w dowolnym miejscu; stojąc w kolejce, gotując obiad czy czekając na przystanku. Osobiście radzę pierwszych kilka sesji wykonać w domu na łóżku. Nie tylko po to, żeby wyczuć jak dokładnie ma to wyglądać, ale też dlatego, że podczas ćwiczeń nie powinnaś napinać mięśni brzucha. Na leżąco łatwiej jest zauważyć czy robisz coś nie tak.

Dobrym sposobem na poprawę stanu mięśni kegla jest również stosowanie kulek gejszy, które osobiście polecam.

Oceń:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
By |2018-05-30T19:13:38+00:0003.08,2018|Categories: Ciało, Zdrowie|Tags: , |0 Comments

About the Author:

Leave A Comment

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.